02 junio 2009

No puc...estudiar!!

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

Haig d'estudiar...

...............................i no puc!!! us podeu creure que en menys de dues setmanes m'he deixat les claus de casa tres cops, que una d'elles va haver de venir un d'aquells que obren portes (que estic tan espesa que ni recordo com es diuen XD) i l'altre em vaig tirar 4 hores al carrer amb gossos i un carro ple del mercadona??????
Us podeu creure que un dia després va i em deixo el DNI i la Targeta al carrefouuuuuuuurrr??? és a dir, concentració 0 i m'he saltat la primera convocatoria d'exàmens....ja només em queda la segona i haig d'anar per nassos o hauré de repetir les asignatures d'aquest semestre(quan ho penso em venen ganes de plorar)

Enfi, espero que aquests dies em centri més o lo que sigui però necessito estudiar......sense mal de cap o migranya :S

4 comentarios:

Bekelauer dijo...

...jo tampoc!

Se llaman cerrajeros...

...y yo en vez de dejarme las llaves en casa, hablo con la gente por la calle en ruso. Que yo creo que es peor. La locura está en estado más avanzado.

Ohmmmm....

Siobhan dijo...

*bekelauer, jajajaj cerrajeros en castellano si, pero en catalan?joder estoy mal mal mal eh, quiza deberia comprarme el brain training ese XD y para colmo no puedo poner acentos por alguna extraña razon. Enfin, y la gente te contesta? o la gente con la que hablas es imaginaria en ruso es imaginaria?porque si una tia por la calle me habla en ruso pensaria que esta fatal....jajaja
mua wapa

Y dijo...

Jo trobo a faltar els nervis dels exàmens... De veritat, són més sans que els del projecte. O almenys, m'agradaria pensar que encara tinc temps pq em queda un any més. Una santa merda.

Ànims... Que això està tirat!!

Deric dijo...

para't un moment, seu, mira el cel i respira fons, relaxada, tranquil·la i...
aaaagggg
jo també he d'estudiar!!!!!