03 junio 2009

Millennium


Fa dies que estic critica. Quan critico escric en catala (perdoneu pels accents pero ara el meu pc m'ha dit que fa vaga de tal tecla) i quan parlo de sentiments en castella. Coses extranyes.
Avui la meva critica es per la famosa trilogia Milenium. Dels llibres, clar. La peli no l'he anat encara a veure pero aquesta setmana tinc pensat fer-ho (si algu l'ha vist s'accepta opinio:D ).
Total, que m'enparro. Escribia per dir que no volia llegir aquesta saga perque em feia MANDRA. Normalment els totxos m'encanten, jo m'enamoro dels personatges, i per tant, quan mes gros sigui el llibre mes durader es aquest amor, i aixo m'agrada.
El cas es que em tirava enrere que tothom anes com borregos a per el mateix llibre, perque em va passar amb "el niño con el pijama de rayas" que no dic que no sigui bo, pero que desde el meu punt de vista, no es per tant. Em tirava enrere fins que em vaig començar a trobar malament i la baixa s'ha allargat mes del previst, amb lo qual vol dir que llegeixo mes o menys un llibre per dia literalment (alabemos al insomnio que deja paso a que mi cerebro se empape de cultura XD)i la meva companya el tenia a la estanteria i no parava de dir-me que l'havia de llegir.
Be, l'he llegit. I m'he quedat estupefacte. Imagino que per el boom mediatic que li han donat, la publicitat i el boca a boca m'esperava un super llibre i m'he trobat que simplement es un llibre, sense el super. M'ha agradat, si, i ara m'estic llegint el segon, i m'esta agradant, pero sent sincers, hi han llibres que no coneix ni deu que li donen mil voltes a la trilogia. Pero be, aixo sempre depen dels gustos esta clar. De moment, con comptes de recomanar-vos Milenium us recomano "l'aniversari robat" den Deric (enllaç a la columna del costat).
Quan vegi la peli ja us dire que tal. De moment, continuo llegint perque m'he enamorat....m'he enamorat....de la Lisbeth Salander :)

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ajajaj Sabia que Lisbeth t'enamoraria!

El llibre stà bé i trobo que és un gran que que les masses etiguin informades sobre tota la història REAL que hi ha al darrere: violacions, abusos de dones, trafic de dones, màfies etc...

La peli es, com sól passar, pitjor que el llibre, pel simple fet que no li dona temps a explicar-ho tot! Però la actriu q fa de Lisbeth està espectacular!

Y dijo...

Tia doncs jo no paro de llegir llibres merda... Amb el xollo de llegir-los desde la pda i no haver-los de comprar, tot un luxe, però són xorra xorra ho reconec. Ara estic amb un que la tia no para de pillar-la i tenir ressaca i autojustificar-se lo injustificable.

Deric dijo...

a mi també em feia mandra i encara me'n fa, per això no he llegit cap ni vist la peli