05 junio 2009

Millennium 1 (II)

Bueno bueno bueno, he anat a veure la pel.licula i....buf, deixa molt que desitjar. El llibre li dona mil voltes i si no l¡has llegit crec que no t'enteres de masses coses. Enfi, ara m'estic llegint la segona part, i haig de dir que em va agradar mes el primer ( de moment) i que m'encanta la subtrama feminista moralista que te aquest llibre.

Libeth for president!! XD

I ara...toca cap de setmana a casa el papa a pendre el sol a la terrassa i....estudiar comptabilitat.

3 comentarios:

nisha dijo...

JAAJAJAJAJJA
putiiiii XD la Lisbeth és meva!! quins braços més sexies que te la prota en la peli...

** babetaaaa

PD: es mevaaaaaaaaaaa jajaja

Anónimo dijo...

La peli el problema q té es q no li dona temps a explicar-ho tot!
Peró no em negarás que l'actriu q fa de Lisbeth borda el personatge al 100%!!

Per cert al meu blog avui explico la meva sorprenent conversió a la monogàmia! No t'ho perdis!

Mireia Sala dijo...

qué bé s'està a la terrassa prenen el sol... quina sort!